Awesome! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jacq Molendijk - WaarBenJij.nu Awesome! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jacq Molendijk - WaarBenJij.nu

Awesome!

Blijf op de hoogte en volg Jacq

12 September 2019 | Nederland, Schiphol

Hoi hoi daar ben ik dan weer. Na 2 goede vluchten ben ik dus veilig aangekomen en opgehaald ;-) en waren we net op tijd thuis voor een geweldig mooie zonsondergang. Het is hier AMEWOME! Ik heb een geweldige mega tent tot mijn beschikking . Vandaag meteen hard aan het werk geweest. Leeuwen gevoerd, vlees gesneden voor morgen (komt van hele karkassen) schapen, paarden,ezel gevoerd en onderweg naar de schapen al heel veel dieren gezien. o.a. zebra's, giraffen, kudu's, apen, pumba's etc. en heel veel zand geschept. Net een heerlijke wandeling gemaakt rond alle leeuwen en tijgers. Nu ben ik moe, zo weer eten (is heerlijk allemaal) nog uurtje lekker zitten en vroeg naar bed want de wekker gaat weer om 6.00 uur. Kortom ik vermaak me prima!!!! Groetjes weer en tot roarsssssssssssss

  • 12 September 2019 - 20:11

    Linda:

    Wat een belevenis in die korte tijd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

JacqroarsinAfrica

vrijwilligerswerk Big Cat Sanctuary Emoya

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2019

Dankie South AFrica and Emoya

25 September 2019

Time flies and so did I ;-)

15 September 2019

Nieuwe belevenissen

12 September 2019

Awesome!

10 September 2019

Eindelijk is het dan zover
Jacq

Jacq, 54 jaar, houd van een uitdaging en ga nu een droom van me waarmaken. Vrijwilligerswerk doen in Big Cat Sanctuary Emoya Zuid Afrika.

Actief sinds 04 Juli 2019
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 714

Voorgaande reizen:

10 September 2019 - 02 Oktober 2019

JacqroarsinAfrica

Landen bezocht: